Subskrypcja

Koniec z kupowaniem na ostatnią chwilę, kiedy już Twój Pupil tęsknym wzrokiem zagląda do pustej miski. 
W życiu jest tyle rzeczy do zrobienia. Jeśli więc chcesz pozbyć się problemu dbania o zapasy i w tym czasie zająć się spełnianiem marzeń lub choćby nadrobieniem codziennych zaległości — jesteśmy tu, by Ci w tym pomóc.

BĘDZIEMY PAMIĘTAĆ ZA CIEBIE!

Na czym polega subskrypcja?

  • wybierz jedzenie, które Twój Pupil uwielbia
  • zdecyduj ile tych pyszności i jak często chcesz dostawać
  • my zrobimy resztę

Zakupy automatycznie w ustalonym przez Ciebie terminie i ilości zostaną Ci dostarczone, o czym odpowiednio wcześnie Cię powiadomimy. 

Proste!

Chcesz wiedzieć krok po kroku, jak dokładnie to działa?

  1. Korzystać z subskrypcji można wyłącznie dokonując płatności karta płatniczą 
  2. Wybierz produkt
  3. Wejdź w opcję „SUBSKRYPCJA”
  4. Po jej rozwinięciu, wybierz jedną z trzech opcji częstotliwości dostawy:
    • Dostawa co 1 miesiąc
    • Dostawa co 2 miesiące
    • Dostawa co 3 miesiące
  5. 3 dni przed terminem dostarczenia przesyłki dostaniesz przypominającego o niej maila
  6. Subskrypcja jest na czas nieokreślony i w każdej chwili możesz ją anulować
  7. Możesz samodzielnie edytować datę i adres dostawy
  8. Jeśli chcesz zmienić zawartość koszyka — skontaktuj się z nami. We wszystkim Ci pomożemy

DOWOLNOŚĆ, ELASTYCZNOŚĆ I WYGODA, GWARANCJA AKTUALNEJ CENY PO RABACIE 2%

Subskrypcja w sklepie internetowym pupilkarma.pl, kupuj szybko i bezpiecznie.

FAQ

NA CZYM POLEGA SUBSKRYPCJA W SKLEPIE PUPILKARMA.PL?

W pupilkarma.pl subskrypcja polega na dostarczeniu naszych produktów pod wybrany przez Ciebie adres co 1, 2 lub 3 miesiące. Pierwszą paczkę wysyłamy zaraz po opłaceniu zamówienia, kolejne — w wybranym przez Ciebie odstępie czasowym. Nie musisz pamiętać o terminach i przelewach. W dniu planowanej wysyłki automatycznie i oczywiście w całkowicie bezpieczny sposób, uprzedzając Cię wcześniej, pobierzemy środki z Twojej karty. Możesz w każdej chwili przesunąć datę kolejnej wysyłki, wstrzymać subskrypcję lub z niej zrezygnować.

JAK ROZPOCZĄĆ SUBSKRYPCJĘ PRODUKTÓW?

Wejdź na stronę produktu, który Cię interesuje, zaznacz opcję „SUBSKRYBCJA”, następnie wybierz częstotliwość wysyłki i dodaj do koszyka.

JAK DZIAŁA AUTOMATYCZNA PŁATNOŚĆ ZA SUBSKRYPCJĘ?

Przy zamówieniu subskrypcyjnym podajesz nam numer swojej karty, a my co 1 miesiąc, 2 lub 3 miesiące (w zależności, na jaką częstotliwość wysyłki się zdecydujesz) pobieramy z niej odpowiednią kwotę, 3 dni wcześniej śląc Ci maila przypominającego. To taka sama zasada jak z opłatą za Netflix lub Spotify. Nie mamy dostępu do Twoich pełnych danych, są one zaszyfrowane w systemie bankowym. 

CZY OTRZYMAM POWIADOMIENIE O ZBLIŻAJĄCEJ SIĘ PŁATNOŚCI?

Tak, 3 dni przed terminem automatycznej płatności wyślemy do Ciebie przypominającego maila. Dzięki temu masz kontrolę nad zamówieniem i czas na ewentualne zmiany w subskrypcji. 

CZY MOGĘ WSTRZYMAĆ SUBSKRYPCJĘ NA JAKIŚ CZAS?

Oczywiście. Po prostu zaloguj się do swojego konta pupilkarma.pl, wejdź w zakładkę „SUBSKRYPCJE”, na liście Twoich subskrypcji znajdź tę, którą chcesz spauzować, po jej prawej stronie włącz przycisk „WSTRZYMAJ”. To wszystko. Pamiętaj, że w każdym momencie możesz wznowić spauzowaną subskrypcję, naciskając przycisk „WZNÓW”

CZY MOGĘ EDYTOWAĆ LISTĘ PRODUKTÓW W MOJEJ SUBSKRYPCJI?

Jeśli chcesz zmienić listę produktów, najlepiej usuń dotychczasową subskrypcję i załóż nową na ten produkt, który Cię interesuje. Możesz też po prostu skontaktować się z nami, a my we wszystkim Ci pomożemy. 

CZY MOGĘ ZMIENIĆ DATĘ I/LUB ADRES WYSYŁKI?

W każdej chwili możesz to zrobić. Zaloguj się do swojego konta pupilkarma.pl, wejdź w zakładkę „SUBSKRYPCJE”, zmień datę i/lub adres i naciśnij przycisk „ZATWIERDŹ”

CHCĘ ZREZYGNOWAĆ Z SUBSKRYPCJI – JAK TO ZROBIĆ?

Zaloguj się do swojego konta pupilkarma.pl, wejdź w zakładkę „SUBSKRYPCJE”, znajdź tę, z której chcesz zrezygnować i naciśnij przycisk „ZAKOŃCZ”, a następnie „ZATWIERDŹ”

CZY MOGĘ ZAMÓWIĆ JEDEN PRODUKT W SUBSKRYPCJI, A DRUGI JEDNORAZOWO?

W tym samym koszyku, w którym umieszczasz produkty subskrybowane możesz umieścić produkty, które chcesz kupić jednorazowo pod warunkiem, że za całość zapłacisz kartą. 

CZY MOGĘ ZMIENIĆ KARTĘ PŁATNICZĄ, KTÓRĄ PŁACĘ ZA SUBSKRYPCJĘ?

Oczywiście. Wystarczy, że zalogujesz się do swojego konta pupilkarma.pl, wejdziesz w zakładkę „SUBSKRYPCJE”, dalej w zakładkę „KARTA PŁATNICZA”, klikniesz przycisk „USUŃ KARTĘ”, później „ZATWIERDŹ”, a następnie „DODAJ KARTĘ”, znów ZATWIERDŹ” i gotowe.